PublicitéitOnline Promotioun

CPM - wat ass et? Wéi CPM an Reklamm ze benotzen?

eng Medien a Kontext Campagne iwwert d'Netz, all Annonceur rechent seng geschate Budget vun Organisatioun. Client Campagne et ass wichteg ze gesinn, wéi de entgéintgeholl Fongen fir seng Ëmsetzung, ob d'Suen ausginn ass an d'Effikacitéit mat deem se benotzt gi wéi geduecht. Der Berechnung vun der Effizienz vun Produit Reklamm an Medien Planung baséiert op e puer Indicateuren, eent vun deenen der Index vun CPM ass. Wat ass dat Figur wéi et ze benotzen - fannen ënnert eraus.

CPM - firwat ass et néideg

Wat ass CPM Reklammen, huet et zanter dem leschte Joerhonnert bekannt ginn. De Modul an all Reklammen Campagnen benotzt déi Plaz an de Medien huet. Publizéiert, Televisioun an Radiostatiounen nach dëser Figur benotzen d'Käschte vu Reklammen ze berechnen. CPM ass am Fall benotzt wann et op de Präis vun Haaptsäit Reklammen kënnt ass net eng eenzeg Destinatioun, an Dausende vun méiglech Keefer. An der selwechter Zäit, a war dat Wuert an Circulatioun huet. De Besëtzer vun Reklammen Plattformen konnt nëmmen mat hir Circulatioun an thematesch konzentréieren bedreiwen, sou de CPM Taux alles war, Reklammen, ausgebild Kont dëse Wäert war produktiv.

Definitioun CPM

Eng einfach Definitioun vu CPM - kascht pro dausend ass. Kënnt aus dem Numm vum Modul Englesch Wierder Cost-Per-Mär, wou M - de Roman Numeral, Bedeitung 1000. Sou, déi Fro vun deem, wat d'CPM ass, kënnt Dir soen, dass dat de Präis pro dausend ad Impressiounen ass. Der méi Zäit do iwwert d'Säiten vun den Zeitungen an Zäitschrëften ass Reklammen, ass de méi oft et um Radio oder liesen op der TV Kanal huet - der Groussregioun de Taux vun dëser Faktor.

Berechene CPM Reklammen online Campagnen

Iwwert den Internet, der Roll vun der ad Leeschtung normalerweis Manifestatiounsbanderolen - déi désagréabel Pop-up, déi mat Benotzer sou populär sinn, an déi Sue fir d'Besëtzer vun Reklammen Plattformen bréngen. Der méi populär de Site, de Leit méi op dës Säit kuckt, déi méi deier Reklammen op dësem Site gëtt de Client kascht.

Annonceuren an déi gréisst méiglech Zuel vun de Benotzer interesséiert déi de Fändel gesinn. Also, wat d'CPM ass, kann et dës Distanz mathematically ginn wéi follegt:

CPM = (de ganzen Präis vun der Reklamm fir) / (geplangt Zuel vun Meenung pro Dag Banner) * 1000.

Elo ass et kloer, CPM - wat ass et. An Reklammen ass et ee vun de wichtegsten Indicateuren. Eng Annonceur kann Berechent wéi vill Geld Dir de Besëtzer vum Site ze bezuelen brauchen ze suergen, datt d'Informatiounen huet dausend Benotzer iwwert d'Netz gewise ginn.

Visuell, kann dës Berechnung vun engem einfachen Beispill illustréiert ginn. D'Käschten vun engem Placement Banner op de Site vun engem Portal ass, zum Beispill, weist de Statistike vun dëser Websäit $ 400 pro Woch, dass an der Woch vum Site iwwer 10 dausend Consultatioun. Benotzer. Sou, gëtt engem einfach Berechnung engem Wäert vun:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 pro dausend Impressiounen Reklammen Informatiounen.

Annonceuren misst verstoen dass eng einfach Manifestatioun vun den Fändel am thematesch Websäit meeschtens praktesch ass. Et gëtt keng Garantie, datt déi all zéng dausend Leit déi der Säit besicht, ginn sécher op de Fändel ze klicken. ob de Visiteur zu oder net ze Link wäert wëllt - et hänkt op der Attraktivitéit vun den Fändel an d'Informatiounen déi op et verëffentlecht ass. All Site ass néideg all Är Donnéeën ze bidden der CPM Optioun ze berechnen. Et ass rentabel fir de Site Besëtzer, kënnt dir verstoen. Mee Reklammen, seng Qualitéit an interessant fir Enn Benotzer sidd an der Aufgab vun der Client abegraff.

Ënnerstëtzung Modul CTR, Berechnung Methoden

Ze reduzéieren Käschten aner Luucht ze betruecht - CTR Index. Den Numm kënnt och aus der Sprooch Englesch an ass Sound komplett wéi eng klickt-duerch Taux - CTR Tarif. CTR weist Dir wéivill Persounen op den Fändel geklickt an enger Säit Reklammen Client goen. Dëst Modul hänkt op der Richtegkeet vun der gewielt Site, well de méi passenden an néideg Wanterschlof Reklammen, der Groussregioun d'Chancen datt de Visiteur interesséiert am Informatiounen an présentéiert den Fändel. D'Method dës Luucht vun oofhalen ass wéi follegt:

CTR = (Zuel vun de Benotzer déi op den Fändel geklickt) / (déi geplangten Zuel vu Meenungen an den Fändel Dag) * 100%.

Zum Beispill, wann der 20 dausend Leit déi de Reklammen gesinn, hunn e Link 800 Benotzer duerno, dann ass d'CTR 800/20 000 * 100 = 4%, déi virun der ënneschter Limite ass.

dass de Minimum CTR vun 3-5% haut zum bewisen. Wa manner, da wäert d'Käschten pro Potential Client däerfte der erwaart Gewënn, an Reklamm gëtt effikass considéréiert ginn.

mat wand

CPM kënne benotzt ginn, wann eng schmuel Zilgrupp auswielen. Zum Beispill, wann den Fändel Site Plattform Gestioun gëtt Annonceuren Informatiounen iwwert Alter, Geschlecht, Plaz wunnt, Interessen vun all ugemellt Visiteuren. Also de gewënschte Banner schéngt nëmme fir déi Benotzer, déi op der Promotiouns Produit berechent war. De Budget vun der Campagne an der selwechter Zäit verbraucht méi wirtschaftlech a méi effizient.

Dir sollt d'Aktivitéit vun der permanent Memberen Rechnung huelen och. Der méi oft déi selwecht Visiteur gesäit déi selwecht Reklamm Produit, déi méi Suen aus dem Annonceuren Äerem ass, mä de Client bei der Client aus dësem net méi gëtt. Dofir kënnen Berechnung bestinn CPM an CTR a Verbindung mat enger déif Analys vun Informatiounen, déi dës Reklamm Plattform gëtt de gewënschte Resultater un de Client ze bréngen.

Anere Punkt, deen am Ufank vun der Campagne Rechnung gedroe ginn soll. Bezuelen kann ausgesat oder wat vun CPM, oder CTR ginn. An anere Wierder, muss de Client verstoen der Essenz vun CPM Banner Reklammen modulo - et net eng Bezuelung fir eng klickt ass, mä nëmme fir Reklammen e Produit Manifestatioun

Summing an

Wann gefrot wat d'CPM ass, kënnt Dir soen, datt dës Optioun an der Analyse vun der Efficacitéit vun engem bestëmmte Publicitéit eent vun de wichtegsten ass, an och Rechnung huelen mussen, wann d'Reklammen Budget oofhalen. Rechnung gedroen an de Montant vun der Affär Kontakter d'Potential Client mat de Reklammen Informatiounen, an d'Käschte vun Banner Openthalt op MÉI Siten mat ähnleche thematesch duerchbriechen. Entscheet dëse Parameteren, ass et méiglech d'Effizienz vun engem bestëmmte Reklamme Plattform ze berechnen an Meeschtesch erfollegräich Reklammen Budget.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 lb.unansea.com. Theme powered by WordPress.